4 Haziran 2012 Pazartesi

LookBook'un Çiçekleri

     Çiçek desenli kombinler bu sezon tekrar trendler arasında yerini aldı. Hemen birçok marka koleksiyonlarına rengarenk çiçekleri serpiÅŸtirmiÅŸ durumda. Bembeyaz düz bir t-shirtün kenarından köşesinden küçük bir çiçek filizi görmeniz mümkün. Kafanızda salt bir parça yerine, LookBook'tan her parça üzerine iÅŸlenmiÅŸ çiçek desenlerinden örnekler bulup, kararı sizin zevkinize bırakıyorum.Bakalım en çok hangi parça üzerine daha çok yakışmış?


    
FotoÄŸraflar: lookbook.nu


4 yorum:

  1. Ne güzel kareler :) Blogun çok tatlı, bana da beklerim.

    Ayrıca bir de çekilişim var :)
    http://www.lovesfromfashion.com/2012/05/hediye-ayakkabnz-oi-arteden.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretin için teşekkür ederim:) seve seve izlemedeyim :)

      Sil
  2. çok güzel kombinler zaten lookbook.nu ya bayılıyorum!

    benim bloguma da bekliyorum :)
    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekküler.bende bayılıyorum lookbook'a.birçok genç kadın ve erkek için müthiş bir ilham kaynağı:) blogunuzu takipteyim.sevgiler...

      Sil